Hi Last time I shown you what is AutoCodeCoverage. Today I would like to show you how it can help you. I'll show you how it can find small mistakes in you code. Let's start. Last time i shown my example solution which was covered in 100% by unit tests with AutoCodeCoverage. There were 3 projects - SimpleClassLibrary, SimpleClassLibrary2 and UnitTestProject1. It looked like: Now it looks like: I added more empty implementations of interface Inter1Lib2 and change logic of Class2. Old Class2 was looking like this: namespace SimpleClassLibrary { public class Class2 { public void HowIWasCreated(Class1 cl) { if (cl == null) { Console.WriteLine("null"); return; } if (cl.HowCreated() == EnumHowCreated.DefaultConstructor) { Console.WriteLine("Default"); } if (cl.HowCreated() == EnumHowCreated.ParameterConstructor) { Console.WriteLine("Paramet...
Below is a small comparison of the new consoles that will be on the market, of course, we are talking about the Playstation 4 and the Xbox One. Comparing key parameters of these consoles. That which is the strangest thing for me is the use of the x64 processor Sony PS4 console. This makes it easier for developers to write games for these consoles and the PC. The performance of these consoles, unfortunately, for the first time in history is weaker than the best PC on the market. This is not the best move by Sony and Microsoft. One of the most important features that could lead to buy the console was that the console is more powerful than the available PC and will allow for many years of enjoyable play. Xbox One PS4 GeForce 660m GeForce 660 GeForce 680 CPU AMD Jaguar AMD Jaguar Number of CPU cores 8 8 GPU AMD Radeon AMD Radeon Number of processor cores 768 1152 TFLOPS 1.23 1.84 0.8 1,8 3,09 RAM 8GB DDR3 8 GB GDDR5 Drive Blu-ray Blu-ray HDMI Ultra HD 4K Ultra HD 4K
Poniżej zamieszczam małe porównanie nowych konsol jakie mają się pojawić na rynku, oczywiście mowa tu o Playstation 4 oraz o Xbox One.Są to najważniejsze parametry tych konsol. Co dla mnie jest najdziwniejsze, to zastosowanie przez Sony procesora x64 w konsoli PS4. Ułatwi to deweloperom pisanie gier na te konsole oraz na PC. Wydajność tych konsol niestety pierwszy raz w historii jest słabsza niż najlepszego komputera PC dostępnego na rynku. Nie jest to najlepsze posunięcie ze strony Sony i Microsoftu, gdyż jedną z ważniejszych cech, które mogły skłaniać do kupna konsoli było to, że jest ona mocniejsze od dostępnych komputerów PC i umożliwi na wiele lat przyjemną zabawę. Xbox One PS4 GeForce 660m GeForce 660 GeForce 680 CPU AMD Jaguar AMD Jaguar Ilość rdzeni CPU 8 8 GPU AMD Radeon AMD Radeon Ilość rdzeni GPU 768 1152 Wydajność w TFLOPS 1.23 1.84 0.8 1,8 3,09 RAM 8GB DDR3 8GB GDDR5 Napęd Blu-ray Blu-ray HDMI Ultra HD 4K Ultra HD 4K
Komentarze
Prześlij komentarz